Laatste nieuws
  • Vanmorgen was het heerlijk uitslapen maar helaas was wel de laatste dag aangebroken op Balie. Na het ontbijt ben ik nog even kort voor het laatst naar het strand gewandeld. We zouden om 12:00 uur de kamers moeten verlaten en om 16:00 uur [...]
  • Maandag 28 oktober 2019

29 oktober 2019

's-morgens lekker de tijd genomen om te ontbijten en de morgen verder genoten aan het zwembad. 's-middags nog eens door Kuta gaan wandelen en hierbij het Bali Bomb Memorial monument bezocht. Op 12 oktober 2001 vond er een bomaanslag plaats [...]
  • Zondag 27 oktober 2019

28 oktober 2019

Om 8:00 uur zijn wij wederom op tour gegaan. Ik had een excursiepakket geboekt voor een halve dag. Uiteindelijk waren we omstreeks 16:00 uur terug in ons hotel in Kuta. Allereerst gingen we naar Batubulan waar we vele steenhouwers aan het [...]
  • Zaterdag 26 oktober 2019

26 oktober 2019

Om 8:00 uur gaan wij vandaag op tour. Allereerst gingen we naar het hotel waar Sofie en Kelly verblijven. Vervolgens werden nog twee andere Nederlanders opgehaald bij het kantoor van Kras/Tui in Denpassar. De reis gaat allereerst naar een [...]
  • Vrijdag 25 oktober 2019

Vandaag ietjes langer in bed kunnen blijven liggen. Om 9:00 uur komt er iemand van Tui en Kras om ons wat tips te geven en nog dagtrips te verkopen. Ik heb me in Nederland voor 2 dagexcursies opgegeven. Voor morgen en voor zondag. Hierna [...]
  • Donderdag 24 oktober 2019

24 oktober 2019

S-morgens bij het opstaan Vanmorgen was het vroeg op te weten om 6 uur. Vandaag maken we de oversteek van Java naar Bali en wel met de boot. Van Ketapang naar Gilimanuk. Gisterenavond kwamen we in het schemerdonker aan en hadden daardoor [...]

Het weer in Indonesië

Mislukkingsbericht van provider:
No OpenWeathermap data available.

Het weer in Nederland

No OpenWeathermap data available. Invalid API key. Please see https://openweathermap.org/faq#error401 for more info.